[pso] Tema3: Despre sincronizare

Stefan Cristian cristinutu122 at yahoo.fr
Wed Jul 30 16:47:24 EEST 2008

Salut

Am inregistrat o rutina de tratare a cererilor la nivel de  bio cu "blk_queue_make_request" (se numeste "bio_handler").  Aici am facut un singur apel la functia schedule_work(). Iar in handlerul asociat workqueue-ului vreau sa fac tot ce tine de prelucrarea bio-urilor si apelez la sfarsit bio_endio. E bun algoritmul? Trebuie sa mai fac sincronizari suplimentare cu functia bio_handler?
Eu pasez bio-ul prin intermediul unei variabile globale pe care o setez in functia bio_handler si nu vreau sa isi modifice valoarea in timpul procesarii.

Mersi
Stefan Cristian