Re: [pso] Două întrebări :)

Dragos Sbarlea sbarlead at yahoo.com
Mon Feb 25 17:01:49 EET 2008

Am incercat cu Free Downlaod Manager si cu FlashGet, nici unul nu raporteaza o dimensiune la fiserul imagine...

Azi de dimineata cand am terminat downlaodul (probabil) s-a oprit cu o eroare ceva de genul "bucata ceruta nu exista" (poate trecuse de capat?).

La celelalte fisiere precizez ca apare dimensiunea de downloadat, doar la acesta nu.
Mai incerc acuma, poate de data asta se opreste cand trebuie....

---
Dragos