Re: [pso] Două întrebări :)

Mihai Balan mihai.balan at gmail.com
Mon Feb 25 12:12:44 EET 2008

Salut,

2008/2/25 Lucian Adrian Grijincu <lucian.grijincu at gmail.com>:

> ORLY?

> ca
>
> Boicea n-a ținut anul trecut nimic in EG106 și anul asta nu cred că va
> ține.
> (EG106 e laboratorul amenajat de IXIA).
>
> Boicea a ținut semestrul trecut lab de BD in un buzunar de lângă cel
> în care e EG106 ... aș presupune EG103.

Yup, am verificat şi ai dreptate. Se pare că mai greşesc din când în când la
numărat, mai ales când vine vorba de săli :) Sorry.

> un
> nu
> >

> Asta nu merge
> http://cs.pub.ro/~pso/Laboratoare/imagini/win2k3sp2.tar.gz<http://cs.pub.ro/%7Epso/Laboratoare/imagini/win2k3sp2.tar.gz>?
> E imaginea întreagă (oricum tre să concatenezi cele două/trei părți,
> why not get the whole thing at once?).

Aha! Well, exprimarea nu e tocmai cea mai fericită, şi oricum, pentru cine
vrea bucăţi, bucata a doua nu merge :)

> --
> Lucian

Balan Mihail-Alexandru
Faculty of Automatic Control and Computers
Politehnica University of Bucharest

Blog: http://michou.is.dreaming.org/
Photoblog: http://mihaibalan.wordpress.com/