[pso] Două întrebări :)

Mihai Balan mihai.balan at gmail.com
Mon Feb 25 11:54:14 EET 2008

Salut,
Am şi eu două nelămuriri legate de laborator:
1) în orar laboratoarele se sunt trecute ca fiind ţinute în EG106 (sala în
care am făcut BDul în sem I). Pe de altă parte, discutând astăzi cu dl.
Boicea el mi-a zis că nu ştie nimic de laboratoare de PSO ţinute în sala
EG106 şi că el acolo ţine laboratoarele de PBD (în orar, PBDul e trecut ca
fiind ţinut în EG103). E vreo eroare în orar sau Boicea nu e în temă?
2) o problemă care a mai fost semnalată dar care nu a primit încă nici un
fel de răspuns oficial (nici de bine, nici de rău) este legat de maşina
virtuală de Windows. Am reuşit să iau partea a doua cu un download
manager[1], încă descarc partea I cu Firefox (în download manager îmi
raporta o dimenisiune total dubioasă), dar partea a treia e de negăsit.
Firefox îmi raportează că un fişier nu există, iar în d.m. pur şi simplu nu
porneşte download-ul :( Any ideas?

Numai bine,
Mihai

___
[1] folosesc Free Download Manager care până acum a făcut treabă foarte bună
:)

--
Balan Mihail-Alexandru
Faculty of Automatic Control and Computers

Blog: http://michou.is.dreaming.org/
Photoblog: http://mihaibalan.wordpress.com/