[pso] Linux VM

Cosmin Ratiu cosminratiu at gmail.com
Tue Feb 19 19:36:56 EET 2008

Update:

1. kgdb e abandonat, kgdb-light e in ultimele stadii de finalizare...Nu cred
ca are rost sa ne chinuim cu el acuma, inca nu e definitivat patch-ul. In
ultimele zile inca se discuta pe lkml despre el.

2. O sa activez, dar beware: VMI are efect numai pe VMWare Workstation de la
6 in sus si pe VMWare Server 2 Beta. In rest, e la fel.

Cosmin.