[pso] completare: Windows restart care ma chinuie. Am minidumps si kernel memory dumps. Am nevoie de ajutor de la cineva care poate analiza acestea.

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Thu Dec 11 11:44:56 EET 2008

2008/12/11 Ion Ionascu <ionionascu at gmail.com>:
> Cand ai pe o masina mai mult RAM decat recunoaste sistemul de operare, cum
> se face alocarea "bucatii" de RAM utilizata din totalul disponibil?

Dacă sistemul de operare nu vede memoria în exces nu poate face nimic
cu ea. Lucrează doar cu ce vede.

În schimb, dacă există mai mult RAM decât spațiu virtual de adrese
(4GB în cadrul sistemelor de 32 de biți) și dacă procesorul suportă
PAE (physical address extension), deși nici un proces nu poate
beneficia de mai mult de 4GB de date, datele proceselor sunt ținute în
RAM și nu sunt swapate pe disk.
Dacă pui > 4BG de RAM pe un sistem, nici un proces nu îi va putea
folosi pe toți, dar performanța sistemului va crește :)

--
 .
..: Lucian