[pso] completare: Windows restart care ma chinuie. Am minidumps si kernel memory dumps. Am nevoie de ajutor de la cineva care poate analiza acestea.

Alex Mihaiuc alex.mihaiuc at gmail.com
Wed Dec 10 18:56:09 EET 2008

memtest86+ se lasa cam 10-20 ore sa ruleze si cu testele avansate (are o
suita in care lucreaza fara cache-ul procesorului). Chiar si asa nu prinde
neaparat problemele. E posibil sa gaseasca abia in pass 5 sau 6 dintr-o
etapa de testare completa problema.
Din ce zici tu, pari sa ai DDRAM 1. Asigura-te ca dai voltaje
corespunzatoare in pastilele de ram, in functie si de cine le produce.
Nominal 2.75 volti is ok, am avut ram care sub 3.1 volti (daca nu e ram de
overclock in general iese fum din unul normal la 3.1v, deci atentie) nu
reusea un full 24 de ore de memtest. 2.8 volti ar trebui sa mearga la orice
ddram 1.
Similar, daca e ddram 2, exista memorii care nu prea vor sub 2 volti, fata
de 1.75 nominal, daca nu ma insel. Similar, inclusiv variante mai proaste
calitativ n-ar trebui sa se prajeasca nici la 1.9 volti.

Poti sa incerci si windows memory diagnostic tool, similar un programel
bootabil facut de microsoft. Din ce am vazut pe sisteme cu ddram 1 si cu
ddram 3 (cu 2 n-am avut unde sa testez), windows memory diagnostic tool
gaseste mai repede problemele daca e cazul, probabil si in functie de ce
problema e. Pe discurile bootabile de Vista e o versiune mai incompleta a
utilitarului astuia, care pare la fel de buna, doar ca are o verbozitate mai
mica.