[pso] Probleme teme - raportare catre responsabili

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Sat Aug 30 16:28:10 EEST 2008

Salut!

Va rog sa trimiteti e-mail-uri legate de probleme de teme asistentului
responsabil[1][2]. Am spus asta in repetate randuri pe lista si nu-mi
dau seama de ce sunt considerat all-problem solver si mi se trimit atat
de multe mesaje legate de erori in corectarea temei.

Eu sunt responsabil doar de tema 5 SO si tema 3 PSO. Si, contrar parerii
generale, nu am timp sa ma ocup de probleme fiecaruia.

Mai mult, intainte de a trimite mail responsabilului de tema, ar trebui
sa marcati problemele in wiki[3][4].

Va multumesc,
Razvan

[1] http://cs.pub.ro/~so/wiki/index.php?title=SO_2007_2008_sem2#Responsabili_Teme