[pso] [Tema 1] Depunctare

Andreea Carmen Soare ro_netthorn at yahoo.co.uk
Fri Aug 29 16:16:54 EEST 2008

salut

am observat ca am fost depunctata la tema 1 varianta linux in felul urmator:

-1.0: nu s-au folosit liste din kernel api

in enuntul temei, insa, exista numai acesta referire la liste:
-1.0 nu se folosesc liste in implementare

din care eu intelg ca e musai doar sa folosim liste, nu conteaza de care, motiv pentru care am ales sa-mi implementez singura lista...

se pare ca a mai fost odata vorba de implementari alternative:

> Salut!

Ce propui tu acolo sunt chiar mecanisme bune de sincronizare/acces la
informatie. Nu este nici o problema daca le folosesti. Dimpotriva, cred
ca vei primi observatie pozitiva pentru API-ul folosit.

Razvan

deci, cum e pana la urma, avem sau nu voie cu listele facute de noi?

multimesc,

andreea soare, 341 C1