[pso] [tema cinci win]

Liviu Esanu liviu_esanu at yahoo.com
Wed Aug 27 23:16:32 EEST 2008

Sal,
Am lucrat la tema 5 linux , pana la o versiune care trece aproape toate testele.
La un moment dat , orice tentativa de a testa tema facea masina virt sa pice.
Anumne la testul firewall enabled crapa masina virtuala in care era inserat modulul.

Am avut versiuni de backup , am dat reverse la cateva snapshoturi diferite , la fel pica masina virtuala.

Gandindu-ma ca poate e de la masina , am dezinstalato si am sters si distributia de lin.

Am reinstalat masina , am pus un Debian Etch Pso nou downloadat ep ea , am rulat testul.
Surpriza , a mers (trecea aproape toate).

Cand sa rulez a doua oara , la fel , a inceput sa crape si orice alt test duce la picarea masinii virtuale.

Are cineva vreo idee ?