[pso] [PSO] [Tema5] [Windows] Firewall-Hook Driver

Alexandru Vita vita.alexandru at gmail.com
Wed Aug 20 11:23:15 EEST 2008

Hello. Nu reusesc deloc sa "prind" SYN-ul (decat o singura daca mi se pare
ca a mers, in rest SYN = 0). Evident atunci nu pot crea regula noua in mod
dinamic -> sunt refuzate raspunsurile -> se blocheaza la testul "establish
control connection".

Asa ca am luat laboratorul 11 (Networking) si am testat modulul "firewall"
de-acolo, si... se comporta cam la fel: la testele cu netcat (for Windows)
(cum pot testa altfel?) doar la ~1 din 5 teste intra in  << if(tcph->syn &&
!tcph->ack) >>.

So... cum imi pot testa tema in conditii "deterministe"? :-)

Multumesc anticipat pt raspuns,

Alexandru Vita (ex 341C3)