[pso] pso Digest, Vol 30, Issue 5

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Wed Aug 13 11:07:59 EEST 2008

On Tue, 2008-08-12 at 16:04 +0000, Stefan Cristian wrote:
> [...]
>
> Am reusit sa folosesc netconsole si am descoperit si de ce imi aparea
> Oops la functia submit_bio(). Mersi.
> Am niste intrebari referitoare la programul de test:
> 1. Exista optiunea INTERNAL_TESTING. Vad ca daca este setata se
> foloseste doar sectorul 0 pentru testare, iar by default ea este
> setata. Este asa si pe server?
>        Aici poate fi si o greaseala deoarece este setata asa:
>           #define INTERNAL_TESTING 0
>        si se verifica daca este definita asa:
>           #ifdef INTERNAL_TESTING
>         mi se pare mai logic sa fie asa:
>           #if INTERNAL_TESTING /* in cazul asta testul ar fi putin

Am corectat in testul de Linux. In testul de Windows e OK.

> 2. In partea "TEST OPS" imi apare din cand in cand mesajul "failed:
> success" la testul simple compare. De obicei o singura data si nu
> apare mereu. De unde poate sa provina si de ce are caracterul asta
> aleator?

Iti pica un test. Mesajul "success" este afisat de perror. Motivul
pentru care apare este non-determinismul operatiilor efectuate. Destul
de probabil faci un read after write sau un write before read si nu
citesti/scrii datele corecte.

> 3. In partea "TEST MIRROR" imi apare mesajul "failed: Bad file
> descriptor" la toate testele de write si check crc. Cand trece la
> testele de read am success la toate. De ce imi da eroarea asta. Macar
> un hint :) sau vreo idee ?

Nu are treaba cu "Bad file descriptor". E probabil o eroare mai veche
stocata in errno dupa un open invalid. Principala ta preocupare trebuie
sa fie mesajul "failed". Motivul pentru care testul iti pica este ca o
scriere pe una din partitii nu este vizibila si in cealalta. Adica
exista o discrepanta intre datele de pe prima partitie si datele de pe
cea de-a doua desi ar trebui sa fie identice.