[pso] [T3] - windows - file pointerul nu se updateaza... la scriere

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Mon Aug 4 10:52:04 EEST 2008

On Sun, 2008-08-03 at 14:09 -0700, Dragos Sbarlea wrote:
> Salut!
>
> Am o problema dubioasa la tema 3, trece toate testele in afara de
> out-of-bounds. Din ce am observat, file pointerul nu se incrementeaza
> dupa o scriere; dupa o citire e ok si nu ma prind de ce.
>
> Daca are cineva idei as fi recunoscator, e foarte ciudat, probabil fac
> o prostie pe undeva, dar nu ma prind ce ar putea fi.

Florin Antonescu avusese o problema[1] asemanatoare. I-am dat cateva
hint-uri si i-a iesit pana la urma desi nu a avut "bunavointa" sa ne
spuna si noua care era problema :-). Vezi daca te ajuta acel thread de
discutii.

Faci verificare de tip "out of bounds"? Daca este depasita dimensiunea
discului apelezi IoCompletRequest cu statusul STATUS_DEVICE_DATA_ERROR?

Dispozitivul tau lucreaza folosind DIRECT_IO?

Razvan

[1] http://cs.pub.ro/pipermail/pso/2008-May/002482.html