[pso] [windows] tema 2

alin_coman at bullguard.com alin_coman at bullguard.com
Mon Apr 28 15:39:54 EEST 2008

Salut tuturor, ... e prima data cand trimit mesaj pe lista asta de discutii.. am
o 'problema'(nemultumire) dupa ce m-am chinuit cateva zile cu tema 2 pe windows,
am ajuns la o concluzie care m-a cam enervat :) - problema e ca nu am reusit
deloc sa inregistrez rutina de tratare a intreruprii,dupa o gramada de
incercari am decis sa interactionez cu PnP Manager-ul desi se specifica in tema
ca NU trebuie facut asta, rezultatul : IoReportResourceForDetection() returneaza
STATUS_CONFLICTING_ADDRESSES ,deci dupa parerea mea nici o sansa de a inregistra
o noua rutina de tratare a intreruperilot ptr portul serial.
  Am asteptat sa vad solutia ptr laboratorul cu intreruperi sa vad daca
merge,dar nu merge nici solutia ...nu intra deloc in rutina de tratare a
intreruperii, as vrea sa aud parerea asistentilor.

Daca stie cineva o rezolvare la problema asta sau un sfat va rog sa raspundeti
cat mai repede ( am pierdut mult timp, vin alte teme ... mai e si jobul :) )

Astept raspuns, Hristos a INVIAT!