[pso] [tema2lin]Time-out Interrupt

Andrei Blaj blaj.andrei at gmail.com
Thu Apr 24 19:32:22 EEST 2008

Salut,

Am 2 intrebari legate de tema 2, versiunea Linux, deocamdata
1. Eu fac scrierea la seriala intr-un while, pana cand mi se goleste
bufferul intern, sau pana cand Empty Transmiter Holding Register nu mai este
ridicat. Aceasta scriere imi genereaza de fiecare scrierea tuturor celor 256
caractere din test, dintr-o lovitura. Din ce am cercetat eu, FIFO-urile UART
au cate 16 bytes fiecare, deci 32 bytes in total. Intrebarea este, unde
exact se duc cei 256 bytes, avand in vedere ca citirea de obicei este
executata dupa scriere (cel putin asa imi indica printk-urile din codul
meu).
2. La citire, se intampla ca o data cu o intrerupere de tip Received Data
Available Interrupt, sa apara si o intrerupere de tip Timed-Out Interrupt. O
data cu aparitia acestei intreruperi se blocheaza testul, nu se mai primesc
intreruperi de tipul RDAI. Documentatia din enuntul problemei nu mentioneaza
mai nimic despre aceasta intrerupere si cum ar trebui sa o tratam. Ma
gandesc ca trebuie resetate anumite lucruri, insa nu stiu exact ce.

Andrei Blaj