[pso] [tema2]Time-out Interrupt

Andrei Blaj blaj.andrei at gmail.com
Thu Apr 24 18:46:25 EEST 2008

Salut,

Am 2 intrebari legate de tema 2, versiunea Linux, deocamdata
1. Eu fac scrierea la seriala intr-un while, pana cand mi se goleste
bufferul intern, sau pana cand Empty Transmiter Holding Register nu mai
este ridicat. Aceasta scriere imi genereaza de fiecare scrierea tuturor
celor 256 caractere din test, dintr-o lovitura. Din ce am cercetat eu,
FIFO-urile UART au cate 16 bytes fiecare, deci 32 bytes in total.
Intrebarea este, unde exact se duc cei 256 bytes, avand in vedere ca
citirea de obicei este executata dupa scriere (cel putin asa imi indica
printk-urile din codul meu).
2. La citire, se intampla ca o data cu o intrerupere de tip Received
Data Available Interrupt, sa apara si o intrerupere de tip Timed-Out
Interrupt. O data cu aparitia acestei intreruperi se blocheaza testul,
nu se mai primesc intreruperi de tipul RDAI. Documentatia din enuntul
problemei nu mentioneaza mai nimic despre aceasta intrerupere si cum ar
trebui sa o tratam. Ma gandesc ca trebuie resetate anumite lucruri, insa
nu stiu exact ce.

Andrei Blaj