[pso] [Tema3] Teste linux

Razvan Deaconescu razvand at cs.pub.ro
Wed Apr 23 17:25:16 EEST 2008

On Wed, 2008-04-23 at 06:18 -0700, Florin Antonescu wrote:
> Am observat urmatoarea inadvertenta, cred, in testele pe linux: desi
> PHYS_DSK_FIRST_MINOR este 64, in teste se apleleaza mknod cu minorul 0
> ceea ce conduce la imposibilitatea dschiderii discului logic. Eu am
> modificat in initializarea structurii gendisk punad first_minor = 0.
>
> Este corecta observatia mea sau am vreo alta greseala prin cod?

PHYS_DSK_FIRST_MINOR este primul minor de diswc _fizic_. Adica _nu_
logic. E o reminiscenta a situatiei in care discul era SCSI. Nu e nevoie
sa folositi acest camp in tema voastra. Nici camul PHYS_DSK_MAJOR nu e
necesar.

La inceput nu se stia ce API poate fi folosit pentru deschiderea unui
disc. Este nevoie doar de numele discului/partitiei (e.g. "/dev/hdb1").
Am eliminat acele macro-uri din ssr.h.

believed to be clean.