[pso] [Tema3 Linux] ioctl

Cosmin Ratiu cosminratiu at gmail.com
Wed Apr 23 17:23:10 EEST 2008

Salut Florin.

Daca nu stii cum sa il salvezi, incearca sa citesti despre netconsole in
sursele kernel-ului in "kernel/Documentation/networking/netconsole.txt".
Este configurat si instalat modulul in masina virtuala, dar din cauza ca
vmware foloseste subretele diferite, s-ar putea sa nu functioneze pe masina
ta. In principiu trebuie sa editezi /etc/rc.local de pe masina virtuala si
sa modifici argumentele de pornire ale modului ca sa foloseasca mac-ul
destinatie si adresele de ip corecte.

Tot ce mai trebuie sa faci este sa primesti mesajele trimise de netconsole
folosing netcat. Daca ai Windows ca masina gazda, poti instala netcat din
cygwin. Comanda pt. a primi mesajele de log prin netconsole este 'nc -l -u
-p 6666'.

Hope this helps,
Cosmin.