[pso] [Tema3] Adaugare disc

Razvan Deaconescu razvand at cs.pub.ro
Sun Apr 13 08:26:19 EEST 2008

On Fri, 2008-04-11 at 13:20 +0300, Razvan Deaconescu wrote:

> Da, trebuie sa adaugati un disc IDE. Voi modifica enuntul temei.

Salut!

Am corectat enuntul temei 3. Mai mult, enuntul este modificat. Pe baza
feedback-ului de anul trecut, CRC-urile sectoarelor se gasesc in locatii
specializate de la sfarsitul zonei de date.

Testele pentru Linux reflecta acest lucru. Testele pe Windows vor fi
modificate in decursul saptamanii viitoare.

Florin (Antonescu), daca te-ai apucat de tema, citeste noile precizari
si modificari.

believed to be clean.