[pso] Anul 5 Restante

Razvan Deaconescu razvand at cs.pub.ro
Fri Apr 11 22:14:34 EEST 2008

On Fri, 2008-04-11 at 17:27 +0300, Ioan Brad wrote:
> Pai imi dau foarte bine semama ca trbuie sa aveti ceva timp dar o sa
> aveti ce corecta in week-end. Eu am lucrat la teme de ceva vreme dar
> am ceva buguri si nu imi trec toate testele.Si asa as primi 0 pe ele.
>  Eu nu cred ca pe voi v-ar pune in dificultate inca vreo 2 teme la
> care eu sper sa le dau de cap  in week-end. Am lucrat de ceva vreme la
> ele sinu m-am apucat in al 12 ceas, va ceream week-endul asta deoarece
> majoritatea cred ca lucreaza si le-ar prinde bine.

That's enough!

Incep sa ma satur de tot felul de pretentii care vin intr-un singur
sens.

Ionut, unde te crezi sa insisti cu patru mesaje consecutive pentru
amanarea unui deadline specificat acum multa vreme? Pe camp, la
negocieri de bazar? Deadline-ul a fost fixat si gata. S-a spus ca nu se
schimba si gata.

E un efort _enorm_ din partea noastra aceasta sesiune. A trebuit sa
gasim _noi_ fara suportul facultatii sali de examen - din cauza sesiunii
prost asezate. Nu noi am fixat sesiunea in aprilie. Nimanui nu-i place
si daca nici voua nu va place nu ar fi trebuit sa ramaneti cu restanta.

Ce scuza penibila este "majoritatea cred ca lucreaza"? Ce relevanta are?
Ce ne pasa noua? Poti sa lucrezi, sa faci bungee jumping in fiecare zi,
sa faci strip tease in facultate ... we don't care. Treaba ta ca
_student_ e sa respecti un deadline fixat.

Esti intr-o situatie nasoala. Cauta _tu_ o solutie pentru tine. Nu forme
de negociere balcanica, lacrimi de crocodil si scuze penibile. Nu vei
impresiona pe nimeni.

Nimeni nu e multumit de aceasta sesiune de restante. Si efortul din
partea noastra este gigantic. Nu avem timp si rabdare sa modificam
regulile pe parcurs pentru ca anumiti studenti nu au reusit pe parcursul
a 10 luni de cand au avut restanta sa-si rezolve conturile cu materia de
PSO.

Sper sa intelegi situatia si sa eviti pe cat posibil situatiile in care
ajungi sa pretinzi ca e vina altora pentru starea ta nefericita (sau ca
e rolul lor sa te ajute)

believed to be clean.