[pso] Anul 5 Restante

Octavian Purdila tavi at cs.pub.ro
Fri Apr 11 17:29:46 EEST 2008

On Friday 11 April 2008, Bradut Nistoroaia wrote:
> Buna ziua,
> Va rugam foarte mult (cred ca vorbesc in numele mai multora care nu au
> reusit sa-si trimita temele) sa mai amanati cu 2 zile termenul pentru
> primirea temelor.
> Nu cred ca 2 zile ar insemna extrem de mult pentru cei care corecteaza ca
> oricum nu cred ca vor fi trimise in aceste 2 zile atat de multe teme incat
> sa afectezetimpul de corectare.

Salut Bradut,

Deadline-ul nu o sa se amane. Nu exista motive pentru a o face.

In plus, exista motive pentru a nu amana deadline-ul: nu vreau sa complic
viata asistentilor care si asa este complicata de aceasta aberatie de sesiune
in _mijlocul_ semestrului.

> Va rog  mult sa-mi raspundeti daca se poate si in legatura cu punctajul pe
> care il putem lua pe o tema pana la deadline(8p?).

Sunt aceleasi reguli pentru toti studentii. Fiecare zi de intarziere este
penalizata cu 0.25 puncte, maxim 3 puncte. De exemplu, pe tema 1 puteti lua
maxim 7 in acest moment. Pe celelalte teme, maxim 10.

tavi