[pso] [Tema2] Teste complete ?

Razvan Deaconescu razvand at cs.pub.ro
Fri Apr 11 13:46:03 EEST 2008

On Fri, 2008-04-11 at 03:30 -0700, Cristian Gratie wrote:
> Lucrand la tema 2 am constatat ca trece testele fara prea multe
> sincronizari. In conditiile acestea, este posibil sa se posteze pe
> site si niste teste complete, pentru cei care chiar vor sa isi bata
> capul pana scriu un driver "perfect"? :D

Testele nu sunt exhaustive. Nu exista de asemenea un test de
tema/proiect perfect. Daca ar exista, nu ar mai exista bug-uri in
software.

Daca tema trece testele vei lua cel putin 9 pe ea (fara penalizari).
Daca faci alocari, sincronizari corespunzatoare vei putea lua 10.

Razvan

[1]

believed to be clean.