[pso] [Tema2] amanare deadline?

Octavian Purdila tavi at cs.pub.ro
Tue Apr 8 21:21:55 EEST 2008

On Tuesday 08 April 2008, Cristian Gratie wrote:
> S-a discutat la ultimul curs (inainte de summit) despre posibilitatea
> amanarii deadline-ului la tema 2. N-am PT dar tot mi-ar fi util sa stiu
> daca se mai amana sau nu.

Salut Cristian,

Vad ca deadline-ul temei la PT e pe 15, nu pe 13 cum am crezut. Nu as vrea sa
facem o decalare cu o saptamana a deadline-urilor (dar daca credeti ca este
util,e.g. o sa se trimita mai multe teme / o sa se trimita teme cu o calitate
mai buna, o putem face), pentru ca nu stim cum sunt fixate celelate
deadline-uri la PT si am intra cu ultima tema in sesiune.

tavi