[pso] [tema2] probleme

Victor Rentea victorrentea at gmail.com
Mon Apr 7 16:19:04 EEST 2008

Ok. Uite cum sta treaba:
Cateva chestii de care sa nu uitati (de care eu m-am lovit):

-  Cum zicea si Vlad, sa nu uitati de
outb_p(0x0B,comBasePortAddrs[comId] + 4);
dupa ce activati intreruperile hardware.

- Alta problema: pe masina mea virt de acasa, mi se blocheaza la read
(intreruperile prea dese de THREI imi sufoca in continuare intreruperile de
RDAI). date se pierd. se citeste doar o parte din date (de obicei cateva
zeci de octeti). In schimb si la laborator si pe masina virt de testare nu
se intampla acest lucru. Poate fi din cauza unui procesor real mai slab,
care nu permite procului virtual sa lanseze intreruperile cum trebuie? Am
incercat sa iau din nou de pe site masina virtuala, si chiar si asa, cu
masina "untainted" tot mi se blocheaza acolo.

Astea au fost cele mai dureroase (zeci de ore).
Spor si mai ales MULT NOROC!!