[pso] [Tema 2] [Win] - Setari initiale + instalare intrerupere

Irina Tirdea ynuka13 at gmail.com
Sat Apr 5 07:45:16 EEST 2008

Ai primit intreruperea Transmitter Holding Register Empty, care apare prima
data in momentul in care activezi intreruperile (mai exact, cand activezi
intreruperea THREI in IER).

Trebuie sa citesti Interrupt Identification Register in rutina de tratare a
intreruperii (ca sa vezi si ce intrerupere ai), altfel nu ti se vor mai
genera intreruperi in continuare.

Irina