[pso] [tema1] syscall_arg[0]

Cosmin Ratiu cosminratiu at gmail.com
Thu Apr 3 17:10:55 EEST 2008

Daca ar fi fost pointer ar fi trebuit sa aloci memoria *separat* pentru el.
In felul in care e declarat, ca un array de dimensiune 0, iti permite sa
aloci memoria intr-un singur bloc, care sa contina structura si datele din
array. E pur si simplu o smecherie ca sa minimizeze fragmentarea memoriei.

Cosmin.