[pso] [Tema 1 win] - problema la setarea parametrilor syscall-ului pe stiva

Razvan Deaconescu razvand at cs.pub.ro
Thu Apr 3 15:05:19 EEST 2008

On Thu, 2008-04-03 at 14:46 +0300, Cristi Lazea wrote:
> Salut.
>
> Dimensiunea parametrilor corespunde, pentru ca am verificat-o (si asta
> pentru mai multe syscall-uri, ca sa nu fie coincidenta). Ce nu inteleg
> eu, e de ce la acea adresa "new_stack" (pentru cazul in care am 3
> parametrii), se gasesc 3 int-uri total diferite fata de ce s-a generat
> in do_monitor().

Ce intelegi prin "ce s-a generat in do_monitor". Ce s-a generat in
do_monitor? Este cumva functia de interceptare?

Lasa new_stack. old_stack ce contine? Contine cum trebuie parametrii? Fa
o afisare (eventual in hexa) a informatiilor din old_stack (ebp+8) si
vezi daca sunt corecte. Poate gresesti cand creezi noua stiva
(new_stack).

> PS: Cum se da un reply pe lista de discutii (eu sunt subscriber doar
> cu un daily digest mail in care primesc continutul a mai multor
> mailuri) ?

Nu poti. Schimba-ti modul in care primesti mesajele de pe lista[1]

believed to be clean.