[pso] Problema checker?

Teodor Crivat dorucriv at gmail.com
Thu Apr 3 10:50:09 EEST 2008

Ieri seara am retrimis Tema 1 pe Windows (nu facusem sincronizare in
DriverUnload) si am observat ca, dupa ce a fost verificata de checker, a
ramas totusi cu x in lista cu note. Am trimis-o din nou, totul a decurs ok
(a luat toate testele fara nicio eroare). In schimb, astazi de dimineata am
observat ca pagina cu teste a fost inlocuita cu o pagina goala care contine
doar "ok".

Cum ar trebui sa procedez? Nu pot sa o retrimit deoarece a expirat
deadline-ul... Mentionez ca tema merge perfect pe masina virtuala.

Multumesc,
Teodor Crivat
341C3