[pso] [Tema1][win] Problema la interceptare sys_call

Dragos Sbarlea sbarlead at yahoo.com
Wed Apr 2 14:37:00 EEST 2008

Sper ca am inteles intrebarea:

http://fatih.kesgin.org/mul06/intel/instr/push.html

---
Dragos

----- Original Message ----
From: Stefan Bucur <stefan.bucur at gmail.com>
To: Proiectarea Sistemelor de Operare <pso at cursuri.cs.pub.ro>
Sent: Wednesday, April 2, 2008 2:23:26 PM
Subject: Re: [pso] [Tema1][win] Problema la interceptare sys_call

2008/4/2 Alex Drenea <alexdrenea at gmail.com>:
> Great!
> Pagina KeServiceDescriptorTable (3) "isi face toti banii" :)

Multumesc pentru promptitudine! :) Nu vreau sa fiu chitibusar, dar as
mentiona ca de fapt service_parameter_table nu contine numarul de
parametri pentru fiecare apel de sistem, ci dimensiunea totala a
acestora pe stiva. Pentru f(int, int, int), intrarea corespunzatoare
in service_parameter_table nu este 3, ci 3*sizeof(int).

Stefan Bucur

PS: In timp ce scriam reply-ul, mi-a venit in gand o intrebare:
Parametrii pasati pe stiva sunt aliniati la dimensiunea unui cuvant?
Adica daca am f(char, char), pe stiva vor fi pusi 2 octeti, sau 8 (pe
o masina pe 32 de biti)?