[pso] [Tema1][win] Problema la interceptare sys_call

Razvan Deaconescu razvand at cs.pub.ro
Wed Apr 2 10:15:18 EEST 2008

On Wed, 2008-04-02 at 09:59 +0300, Marius Nicolae wrote:
> pentru
>
> Din comentariile din sursa rezulta ca ls ar fi "last system call
> number" deci ai crede ca trebuie sa pui MY_SYSCALL_NO
> dar de fapt este ceva de genul "lenght of syscall table" deci trebuie
> pus MY_SYSCALL_NUMBER+1

Da, sursa nu este intuitiva in denumire. Documentatia oficiala pentru
structura tabelei de descriptori Windows o reprezinta sursele[1].

Dupa cum puteti observa, campurile sunt denumite oficial:
 Base   - tabele de servicii
 Count  - tabele de debug
 Limit  - dimensiunea tabelei de servicii (_nu_ ultimul apel din tabela)
 Number - tabela de dimensiuni ocupate de argumentele fiecarui serviciu

Razvan

[1] http://cs.pub.ro/~pso/lxr/source/base/ntos/ke/kiinit.c?v=wrk-1.2#391

believed to be clean.