[pso] [Tema4] Not synching in hook

Costin Boldisor costinb at rdslink.ro
Sun May 27 12:26:17 EEST 2007

Buna ziua,

Am atasat cate un hook pentru traficul IP in si out. Ceea ce ma intereseaza este cat de mult
poate sa ramana programul in hook. Adica, de fapt, cat de lungi pot sa fie operatiile executate
in interiorul functiei de hook?

Am incercat sa fac, de exemplu, o adaugare in lista de reguli a conexiunilor initiate de ipul
local. Asta merge. In schimb, daca incerc sa imi afisez lista de reguli (operatie care presupune un
list_for_each), imi apare kernel oops, not synching.

Problema mea nu e ca vreau neparat sa-mi afisez lista in hook, dar daca, de exemplu primesc la
TCP un FIN si vreau sa sterg regula, va trebui sa parcurg lista. Unde pot sa fac asta daca nu in hook?

Merci,
Costin Boldisor