[pso] [Tema4][Win]Despre campul irp->IoStatus.Information

sorin gsmcreation gsmcreation at yahoo.com
Mon May 21 16:36:16 EEST 2007

Problema persista.

Mai mult, daca pun ceva diferit de zero in campul
Information, testele se blocheaza.

Din cate observ, in teste, la o verificare a numarului
de reguli, se apeleaza din userspace de doua ori
Ioctl: odata cu size=0 si apoi cu size=cat a primit la
apelul anterior. Din pacate la mine nu apeleaza decat
odata Ioctl, ceea ce ma face sa cred ca numarul de
reguli nu ajunge in userspace pentru a putea fi
folosit la al doilea apel.

Restul temei merge ok si inclin sa cred ca problema
este izolata in cazul FW_LIST din ioctl.