[pso] [tema3]urgent - write inode intarziat

Andrei Olaru cs at andreiolaru.ro
Sun May 20 18:05:08 EEST 2007

Stiu ca e cam tarziu, dar am o problema destul de urgenta: nu stiu de ce
vfs-ul imi cheama, dupa chown, write_inode foarte tarziu (i.e. dupa cateva
secunde). iar dupa seria de cp-uri din test, cand testul face umount, nu
se apeleaza inca write, si uid-urile raman nescrise pe disc.

Daca fac de mana chown, la momentul respectiv nu mi se apeleaza nici o
functie. Daca fac umount inainte de write, ramane nescris.

Totusi, daca fac chown;umount (i.e. in aceeasi linie, secvential), inodul
se scrie.

S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema? vreo idee?

--
Andrei Olaru