[pso] [Tema4]Inside-Outside problem

sorin gsmcreation gsmcreation at yahoo.com
Sun May 20 15:45:18 EEST 2007

Salut!

Multumesc pentru sugestii, insa problema ramane...
nici dupa ce trimit corect regulile in userspace,
Outside-ul nu gaseste de cuviinta sa trimita vreun
pachet care sa respecte vreuna din reguli: se comporta
exact la fel cum am descris in mesajul anterior.

Cand dau ACCEPT la toate pachetele, outputul arata
asa:
http://cs.pub.ro/~pso/Teme/note/341C4/Georgescu%20Sorin%20Mihail/tema4/lin/NOTA

Deci absolut nici un pachet de intrare nu respecta
vreo regula desi ar fi trebuit sa primest de la
Outside asemenea pachete dupa crearea regulilor
statice/dinamice. De exemplu, am introdus regula
dinamica pentru un pachet TCP de initiere a
conexiunii, insa raspunsul din partea cealalta nu vine
pe porturile corespunzatoare... daca ar fi venit, ar
fi trecut regula adaugata.

Evident, cu DROP unde trebuie, testul de blocheaza.

in the all-new Yahoo! Mail Beta.
http://advision.webevents.yahoo.com/mailbeta/newmail_html.html