[pso] [Tema4]Inside-Outside problem

sorin gsmcreation gsmcreation at yahoo.com
Sat May 19 19:08:09 EEST 2007

Salut inca o data.

Ma chinui deja de cateva ore bune sa-mi dau seama de
ce testul se comporta ciudat...

http://cs.pub.ro/~pso/Teme/note/341C4/Georgescu%20Sorin%20Mihail/tema4/lin/NOTA

Mai intai adauga o regula statica prin care INSIDE
este anuntat ca va primi pachete pe portul 22. Totusi,
urmatoarele pachete le primeste pe porturile 52, 56,
etc deci nu vor face match cu regula. Mai mult, portul
22 reactioneaza, insa la iesire: portul 22 este
sender-ul mesajelor de output dar ma intreb de ce
mesajele de input nu s-au primit tot pe portul 22.

Aceeasi problema dupa adaugarea primei regule dinamice
(TCP): se stabilesc doua porturi, dar in loc ca ele sa
fie folosite pe INPUT si sa faca match, sunt folosite
inversat la OUTPUT.

M-am gandit ca am inversat eu hook-urile intre ele,
dar din documentatia citita pare corect:

// hook-ul de input:
static struct nf_hook_ops input_hook =
{
	.hook        = input_hook_handler,
	.hooknum     = NF_IP_LOCAL_IN,
	.pf          = PF_INET,
	.priority    = NF_IP_PRI_FIRST
};

// hook-ul de output:
static struct nf_hook_ops output_hook =
{
	.hook        = output_hook_handler,
	.hooknum     = NF_IP_LOCAL_OUT,
	.pf          = PF_INET,
	.priority    = NF_IP_PRI_FIRST
};

S-a mai confruntat cineva cu problema asta?
Multumesc anticipat.

____________________________________________________________________________________Be a better Heartthrob. Get better relationship answers from someone who knows. Yahoo! Answers - Check it out.