[pso] [tema3]optimizari

Andrei Olaru cs at andreiolaru.ro
Sat May 19 10:22:11 EEST 2007

As dori sa introduc o optimizare in lucrul cu directoare din pitix, care
insa va face ca in pitix_inode-urile de pe disc sa am un membru size
diferit de dimensiunea blocului.

As vrea sa stiu daca aceasta optimizare ar fi privita negativ, pentru ca
testele presupun ca size-ul directoarelor este de un block (a nu se
intelege ca nu trece testele, testele vor trece, dar ele introduc astfel o
specificatie), sau va fi privita pozitiv pentru ca este o optmizare.
(intrebarea se refera evident la concursul challenge-ului).

--
Andrei Olaru