[pso] [Tema4][linux] Ipneckace problems...

Dragos Tatulea dragos.tatulea at gmail.com
Fri May 18 19:53:37 EEST 2007

Buna ziua,

  Am o mica problema legata de folosirea ipnecklace: nu reusesc sa accesez
/dev/ipnecklace.
  Am dat "mknod -m 600 /dev/ipnecklace c 42 0" din linia de comanda , dupa
care "insmod ipdriver.ko", dar nu am rezolvat nimic ( am incercat si
invers...).
  Modulul meu se inregistreaza cu numele "ipnecklace" si majorul 42, deci nu
cred ca asta ar fi problema. Testarea am facut-o doar pe masina virtuala,
fara sa am un server care asculta outside, dar asta nu ar trebui sa ma
impiedice sa folosesc ipnecklace pentru a da enable sau add_rule.
  Poate n-am inteles bine mecanismul de testare sau e ceva that I'm
missing... Ideas? Suggestions?