[pso] truncate

Ghervase Gabriel ghervase_gabriel at yahoo.com
Tue May 15 16:01:41 EEST 2007

Nu am reusit sa rezolv problema cu mount-ul semnalata in postul anterior.Am comentat linia ca sa pot testa in continuare.

Referitor la functia truncate.
Noua dimensiune care se gaseste in inode->size este uneori 0.

De exemplu pentru fisierul file 2 din test (acest fisier se trunchiaza de la 2048 la 6).

Functia truncate functioneaza bine pentru file0 si file1
Unde se seteaza valoarea din inode->size?

Dupa ce se termina programul (pica testul data_blocks_check) execut stat ca sa aflu dimensiunea, si imi intoarce 6.

De unde citeste comanda stat valoarea asta 6????

Multumesc.