[pso] mkdir

Ghervase Gabriel ghervase_gabriel at yahoo.com
Tue May 15 10:47:35 EEST 2007

Legat de functia mkdir.

Daca creez un director, si apoi un fisier inauntru:de exemplu directorul lots_of_files si apoi file0 inauntru, iar apoi dau unmount si apoi mount, mountul da eroare (Not a directory).

Daca creez doar directorul, fara fisiere inauntru, nu sunt probleme.
De asemenea, merge sa creez un fisier direct in root , fara sa am probleme la mount.

Singura diferenta care o vad la root_inode fata de inode-ul meu creat in mkdir este apelul acelui d_alloc_root.
Trebuie sa apelez d_alloc in mkdir?

Multumesc.