[pso] tema 3: nu se scrie inode-ul

Ghervase Gabriel ghervase_gabriel at yahoo.com
Sun May 13 14:04:16 EEST 2007

Salut.

Problema pe care o am e ca nu se actualizeaza inode-ul pe disc.

Deci, montez imaginea, si apelez un mkdir in directorul acpi din imagine de exemplu.

Se apeleaza functia pitix_write pentru a scrie pe disc(pt ca l-am marcat dirty in mkdir).

Apoi, apelez ls.
Toate inode-urile citite in readdir au 0 in data_blocks; Nici celelalte campuri nu sunt ok (mode de exemplu).

La write procedez asa:
Daca inode-ul se afla intr-un singur bloc, citesc blocul cu sb_bread si copiez raw_inode-ul cu memcpy in campul b_data
Daca e in 2 blocuri, citesc suucesiv cele 2 blocuri cu sb_bread, si scriu in fiecare bucata care trebuie din raw_inode.

Sigur nu pot sa folosesc __bread pentru a citi 2 blocuri deodata?
Am citit prin posturi anterioare ca ar crea probleme.

Multumesc.