[pso] problema RMDIR

stefan toma steftkd at yahoo.com
Sat May 12 23:49:47 EEST 2007

Salut,

Am implementat functia rmdir() si am testat-o manual pentru imaginea
disponibila pe site, in felul urmator:
1. creez un director in root cu numele dir1
2. creez un fisier in directorul dir1 cu numele fis1
3. din root apelez rmdir dir1
4. apelul este refuzat datorita fis1
5. dupa ce sterg fis1 un nou rmdir pe dir1 functioneaza perfect

Insa, la testele din test_rw, dupa generarea acelor fisiere dummy,
in momentul in care se incepe testarea pentru rmdir imi da fail dupa primul
false rmdir.
Din ce am observat cand dau un stat pe fisierul dir1 acesta apare ca fiind weird file.
Intrebarea mea este daca se mai fac modificari asupra inode-ului (campurile i_count, nlink sau altceva)
dupa un apel rmdir, pentru ca am observat ca se apeleaza
 delete_inode dupa un rmdir fals din teste.

Multumesc,

Stefan