[pso] [tema3] pitix_get_block

Catalin Morosan cercetasu2003 at yahoo.com
Fri May 11 15:41:41 EEST 2007

salut.

daca data_blocks[block] iti da valoarea de 53199 e foarte probabil sa fi gresit fucntia alloc_block().

dzone contine 8*blocksize blocuri de date. In cazul testului ar fi 8 * 512 = 4096 blocuri maxim.
Asigura-te ca folosesti corect find_first_zero_bit() pe dmap. La celelalte fisiere ti-a mers pentru ca erau fisiere mici si cum-necum setai niste biti
in dmap. Baga un printk() in alloc_block sa vezi ce numere de blocuri aloci.

sper sa te ajute.