[pso][tema3] Nelamuriri enunt

Octavian Purdila tavi at cs.pub.ro
Fri May 11 04:25:21 EEST 2007

On Friday 11 May 2007 00:21, Cristian Pop wrote:
> Am cateva mici nelamuriri in legatura cu enuntul:
>
> Citez din enunt:
> [...] va trebui sa implementati [...]:
> pentru directoare: lookup, unlink, mkdir, rmdir, readdir, truncate
> pentru fisiere: create, truncate, functia de bitmap (vezi myfs_get_block in
> laborator)
>
> 1. Precizati care sunt de fapt actiunile dorite pentru directoare la
> "truncate" si pentru fisiere la "create".

Da, e vorba de erori in enunt. creat in loc de create la fisiere. La
directoare nu exista operatia truncate.

> 2. In plus, daca aducem modificari sistemului nostru de fisiere, acesta
> trecand totusi testele dar nerespectand conditiile exact ca in enunt,
> (exemplul de mai sus) vom fi penalizati?

Nu inteleg "daca aducem modificari sistemului nostru de fisiere", dar...

Nu veti fi depunctati cu mai mult de 1p din 10p daca trec toate testele,
exceptand cazurile in care nu respectati in mod clar enuntul temei si
incercati sa trisati testul.

[depunctarile de maxim 1p se vor face pe baza inspectiei codului sursa]

tavi