[pso] [tema3] warning-uri RELOADED

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Thu May 10 21:19:09 EEST 2007

Un mic sfat (nu numai) pentru tine:

NU mai schimba subiectul emailurilor daca nu s-a schimbat subiectul de discutie.

Atat cei care folosesc gmail cat si cei care au clienti gen
thunderbird, evolution, whatever pot urmari mai bine un thread daca
subiectul lui nu s-a schimbat in cursul discutiei.

E bine ca acum ti-ai dat singur reply. Macar in cazul asta
Pipermail-ul si-a dat seama ca e un thread care se continua. Dar au
fost si cazuri cand tu (sau poate un coleg de-al nostru) ai dat un
mail nou, pentru ca nu raspundea nimeni. Nu ajuta pe nimeni inceperea
unui thread nou.

In plus, ai mai multe sanse sa primesti un raspuns la un mail care se
afla intr-un thread (cei cu Gmail, thunderbird, evolution pot vedea si
ce s-a mai discutat inainte in legatura cu problema respectiva, nu
trebuie sa caute un inbox emailuri cu subiect asemanator celui
curent).

Nu vreau sa umplem lista de dicutii a PSO cu alte emailuri pe tema
asta, reply-uri eventuale sunt mai bine destinate listei c-2008.

--
Lucian

PS: construiti subiecte de email cat mai explicite.
ce aflu eu cand ma uit pe arhivele listei de discutii daca vad un
subiect de tipul: "[pso] tema 2 windows"
http://cursuri.cs.pub.ro/pipermail/pso/2007-April/001542.html ?

Subiectul contine doar meta-datele necesare sortarii emailurilor dar
nimic in plus care sa spuna ceva despre ceea ce se cere in respectivul
email. Ce se cere ... cand e deadlineul, se constata o eroare in
specificarea temei, nelamuriri in legatura cu rezolvarea temei, or
what?

Ar fi mai bine daca toti am urmari un acelasi stil in denumirea
emailurilor. Pana acum, majoritar pare a fi formatul [temaX]$OS
$problem, anyways, cat timp se precizeaza in orice fel numarul
temei/sistemul de operare si problema tot e bine.