[pso] [tema3]unlink

Catalin Morosan cercetasu2003 at yahoo.com
Tue May 8 21:55:57 EEST 2007

Salut.

As vrea sa stiu daca atunci cand se da comanda unlink se apeleaza metoda unlink() si apoi delete_inode().

Ideea e ca am observat ca in tema mea atunci cand se face unlink pe fisiere, se cheama mai intai unlink() si apoi delete_inode() ceea ce este perfect.

Problema mea e ca atunci cand se da comanda unlink pe directoare se cheama doar unlink(). Care ar putea fi explicatia? Ar trebui sa fac in cadrul
metodei unlink() cazuri particulare pentru fisiere si pentru directoare?

Multumesc.