[pso] [tema3] pitix_get_block

Andrei crangasi2001 at yahoo.com
Sun May 6 16:30:14 EEST 2007

Salut,
Am si eu o problema cu functia asta. Am facut functia dupa
indicatiile de la curs si de pe grup si merge pentru unele
fisiere.
Din pacate insa, la bash_completion, cand se verifica
blocurile de date, pinode->data_blocks[block] imi da niste
valori prea mari (de ordinul zecilor de mii). Avand in
vedere ca functia merge pentru alte fisiere, as fi tentat
sa spun ca ea e corecta. Problema este ca nu stiu unde
altundeva ar putea fi greseala. Ar putea avea vreo
importanta faptul ca fisierul este ultimul din folder?
Multumesc