[pso] [tema3]get_block

Florin f.bratu at yahoo.com
Fri May 4 22:21:37 EEST 2007

Continui ciclul intrebarilor referitoare la functia get_block:
  -  trebuie sa actualizam in ea informatiile despre inode , i.e. access time, i_size ,
 etc? sau asta este facuta automat de catre functiile apelante?
  - care este rolul argumentului #2 , sector_t block ?? Nu prea am inteles exact
 catre ce indica acest index de bloc . Omar a explicat bine intr-un post anterior cam ce trebuie facut, insa eu nu prea inteleg de ce trebuie facut asa