[pso] __bread

Ghervase Gabriel ghervase.gabriel at gmail.com
Tue May 1 22:54:16 EEST 2007

Am citit despre bdev_hardsect_size.Si e folosita pentru a afla dimensiunea
sectorului.
Intoarce s->bd_disk->queue->hardsect_size.Ma gandeam ca aici ar trebui sa
setez dimensiunea.
Am setat valoarea asta la dimensiunea blocului. Insa tot se blocheaza.
Mai trebuie sa setez ceva?
La citirea super-blocului nu se blocheaza (__bread(s->s_bdev, 0, 4096);)
In schimb se blocheaza la sb_bread(s, psb->izone_block);