[pso] Data examen sambata 5.05.2007

Fabian Baboschi fabian20ro at yahoo.com
Tue May 1 20:47:18 EEST 2007

Buna ziua,

Si eu am 2 examene pe data de 5 mai. Celalalt este tot de la ora 10.

Am si o intrebare. Se specifica pe pagina examenului ca este voie cu documentatie in format electronic. Asta inseamna ca putem folosi calculatoarele  disponibile in EG106? Dar laptop-uri, PDA-uri?

Multumesc.

sorin simoiu <sorinsimoiu at yahoo.com> wrote: http://cs.pub.ro/~pso/index.php?section=Anunturi ;

"Intrucat ziua de 30 aprilie 2007 este libera, s-a amanat examenul pentru sesiunea de restanta de anul 5 pentru sambata, 5 mai 2007, la ora 14:00, sala EG106."

ps: sper sa nu se modifice ora intrucat unii mai avem un examen tot sambata de la 10.00 ; :)

Alexandru Trifan <alexandru.trifan at gmail.com> wrote: La ce orã s-a programat examenul sâmbãta viitoare? Sau, dacã încã nu
s-a stabilit ora, poate fi ceva mai dimineaþã decât cel ce trebuia sã
fie luni (14:00)?
--
Regards,
Alexandru Trifan [alexandru.trifan at gmail.com]