[pso]Fw: Laborator pso

Razvan Deaconescu razvand at cs.pub.ro
Sat Mar 31 22:47:45 EEST 2007

Ioana Bratie wrote:

> Am uitat sa va spun ca joia viitoare (5 aprilie 2007) nu se face
> laboratorul de PSO. Laboratorul urmator se tine in 12 aprilie 2007.
> Te rog sa transmiti acest mesaj si colegilor tai.

Un pic corectat: nu se vor tine laboratoare de PSO in datele de 5
aprilie, 6 aprilie, 9, aprilie, 10 aprilie, 11 aprilie. De asemenea nu
se va tine cursul din data de 5 aprilie.

Cei care au ore pe 10 aprilie (marti) cu Cosmin o sa trebuiasca sa se
decida cum vor sa recupereze laboratorul care se va pierde de 1 mai
(pica tot martea si nu se face scoala). Recomandarea mea e sa discutati
si cu Cosmin la laborator. Exista posibilitatea sa se faca ore pe 10
(martea de dupa Paste). Pe 1 mai e destul de putin probabil sa se faca,
pentru ca fiind zi libera nu o sa avem acces la laborator. Alta solutie
ar fi gasirea unei zile/interval de recuperare.